کد خبر: 1224546
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: براندازان ايراني، گاه ادعاهايي درباره مردم ايران و نظرشان نسبت به كشور جعلي اسرائيل مطرح مي‌كنند كه علاوه بر نمايش بي‌اطلاعي آنها نسبت به فضاي سياسي- اجتماعي داخل ايران، باعث تمسخر آنها در داخل و خارج از كشور مي‌شود. 
در روزهاي اخير انتشار يك ويدئو از خنده‌هاي مكرر و بامزه يك تحليلگر امريكايي در مقابل سخنان يك روزنامه‌نگار صهيونيست كه عقايد و نظرات براندازان را مطرح مي‌كند، در فضاي مجازي فارسي‌زبان مورد توجه قرار گرفته است.  اين روزنامه‌نگار صهيونيست كه در فضاي مجازي عليه ايران به ويژه در حوادث سال 1401 بسيار فعال بود و هماهنگي و ديدارهايي هم با مسيح علينژاد –خبرنگار حامي تحريم و جنگ عليه ايران- داشته، حرف‌هاي غير قابل باوري در برنامه گفت و گوي كارشناسي درباره تحولات مربوط به ايران و اسرائيل بر زبان مي‌‌راند كه باعث مضحكه شدن و تمسخر پي در پي وي از سوي يكي از كارشناسان امريكايي مي‌شود. 
اين روزنامه‌نگار اسرائيلي امريكايي ادعا مي‌كند كه «ايراني‌ها خواستار آن هستند كه اسرائيل به ايران حمله نظامي كند!» اين ادعايي است كه برخي براندازان از جمله مسيح علينژاد آن را تكرار مي‌كنند و ضمن ارتباط‌گيري با فعالان رسانه‌اي صهيونيست، به خورد آنان هم مي‌دهند و باعث مضحكه و تمسخرشان مي‌شود. 
اين روزنامه‌نگار اسرائيلي امريكايي ادعا مي‌كند كه «ايراني‌ها خواستار آن هستند كه اسرائيل به ايران حمله نظامي كند!» و نكاتي را هم در مورد محبوبيت رضا پهلوي، پسر شاه مخلوع ايران بيان مي‌كند كه پس از آن تحليلگر امريكايي با تعجب و خنده‌هاي مكرر به طور مستقيم وي را مورد تمسخر قرار می‌دهد و مي‌گويد: «واقعاً؟! اين مزخرف‌ترين چيزي است كه تا به حال شنيده‌ام. خيلي مسخره‌اي... ».
تحليلگر امريكايي پس از خنده‌هاي مكرر مي‌گويد: «مطالب احمقانه‌اي گفته شد، مثل همان اشاره‌هايي كه به وليعهد شد. منظورم پسر ديكتاتور سابق ايران است كه هيچ اعتباري پيش مردم ايران ندارد. اينكه ايراني‌ها مي‌خواهند ديكتاتور خود را برگردانند، مضحك است. مي‌داني بيشتر از همه به چه چيز مي‌خنديدم؟ اينكه گفتي ايراني‌ها مي‌خواهند اسرائيل آنها را بمباران كند. واقعاً اين مزخرف‌ترين چيزي است كه تا به حال شنيده‌ام. ايراني‌ها از حملات اسرائيل به خودشان حمايت مي‌كنند؟! خيلي مسخره‌اي!»  او ادامه مي‌دهد: «اگر شما ادعا مي‌كنيد آنها از اسرائيل مي‌خواهند ايران را بمباران كند تا تغيير رژيم را انجام دهند، نه فقط مثل يك ديوانه به نظر مي‌رسيد، بلكه انگار يك كمدين هستيد و مي‌خواهيد شوخي كنيد!»
اخيراً نيز مسيح علينژاد در گفت و گو با يكي از رسانه‌هاي امريكايي درباره خوشحالي مردم ايران بعد از حمله موشكي پهپادي ايران به رژيم صهيونيستي ادعا كرده بود كه اين افراد مردم ايران نيستند و تنها طرفدار حكومت هستند. اظهاراتي كه با واكنش‌هاي جالب مجري همراه بود.  اين واكنش‌ها نشان مي‌دهد موضع امثال علينژاد در حمايت از حمله نظامي عليه مردم ايران چقدر در ذهنيت يك فرد غير ايراني احمقانه است. آيا كسي مي‌تواند حامي بمباران يك نيروي خارجي عليه مردم كشور خودش باشد؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار